Tα έχει όλα και προκαλεί για σύγκριση!
2.795 €
Στην τιμή δε συμπεριλαμβάνονται
μεταφορικά και έξοδα πινακίδας
Στην τιμή δε συμπεριλαμβάνονται
μεταφορικά και έξοδα πινακίδας
Ισχυρός 4βάλβιδος Υγρόψυκτος Κινητήρας 15ps
BOSCH EFI & Traction Control
Οικονομία – 2,2L /100km (WMTC3)
2 Δισκόφρενα με Δικάναλο ABS
FULL LED Φώτα | TFT Οθόνη
Σύστημα KEYLESS
Ο μονοκύλινδρος τετραβάλβιδος κινητήρας αποδίδει 15 ίππους και 12Nm ροπής, όντας ένας από τους πιο δυνατούς κινητήρες της κατηγορίας, ενώ παράλληλα διατηρεί και την κατανάλωση σε χαμηλά επίπεδα της τάξης των 2,2L/100km (WMTC3). Διαθέτει επίσης σύστημα start/stop το οποίο εκμεταλλεύεται μια υβριδική τεχνολογία που καταργεί τη μίζα, το ρόλο της οποίας παίζει η γεννήτρια. Με αυτό τον τρόπο η επανεκκίνηση του κινητήρα γίνεται άμεσα και αθόρυβα, μειώνονται τα κινούμενα μέρη και προσφέρει καλύτερες επιδόσεις κατά την επιτάχυνση. To traction control ανήκει στο στάνταρ εξοπλισμό και μπορεί να ενεργοποιηθεί/απενεργοποιηθεί μέσα από το μενού της οθόνης.
Ο κινητήρας του ΜΤΧ 125 είναι υγρόψυκτος με το ψυγείο να είναι τοποθετημένο χαμηλά και πίσω, προκειμένου να συμβάλλει στη συγκέντρωση των μαζών και στη διατήρηση του χαμηλού κέντρου βάρους.
Κάτω από το τιμόνι υπάρχουν και δύο αποθηκευτικοί χώροι για τη μεταφορά μικροαντικειμένων του αναβάτη. Στο αριστερό ντουλαπάκι υπάρχει και διπλά θύρα με απολήξεις USB τύπου A και C για τη φόρτιση του κινητού τηλεφώνου του αναβάτη.
Το ρεζερβουάρ είναι τοποθετημένο ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη, διευκολύνοντας τον ανεφοδιασμό, όπως και τη συγκέντρωση των μαζών χαμηλά.
Το ΜΤΧ 125 διαθέτει τεχνολογία keyless, με δυνατότητα ξεκλειδώματος της σέλας και της κεντρικής μονάδας από απόσταση, ενώ υπάρχει και ως δικλίδα ασφαλείας κανονικό κλειδί, για την περίπτωση που πέσει το επίπεδο της μπαταρίας του πομπού. Πιο συγκεκριμένα, το κλειδί μπορεί να επικοινωνήσει με τον αισθητήρα, ακόμη και όταν έχει αφαιρεθεί εντελώς η μπαταρία από το όχημα, διασφαλίζοντας με αυτόν τον τρόπο ότι το ΜΤΧ 125 δεν θα μείνει κλειδωμένο και ακινητοποιημένο.
Το μπροστινό φρένο αποτελείται από ένα δίσκο 240mm και διπίστονη δαγκάνα, το πίσω από δίσκο 225mm, ενώ συνδυάζεται με δικάναλο σύστημα ABS για τη μέγιστη ασφάλεια κατά την πέδηση. Τα σωληνάκια υψηλής πίεσης είναι μεταλλικά για σταθερή απόδοση σε κάθε φρενάρισμα. Οι τροχοί διαθέτουν επίσης αισθητήρες ελαστικών, μεταφέροντας πληροφορίες στην οθόνη για τη θερμοκρασία και την πίεση σε πραγματικό χρόνο.
Τα δύο αμορτισέρ που έχουν αναλάβει την πίσω ανάρτηση του ΜΤΧ 125, ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση και οι αποσβέσεις τους είναι μελετημένες για να προσφέρουν άνεση και σπορ συμπεριφορά.
Όλα τα φωτιστικά σώματα του MTX 125 είναι τεχνολογίας LED και ακολουθούν την “αρχιτεκτονική” του μεγαλύτερου FORT 350, προσδίδοντας ξεχωριστή εμφάνιση αλλά και την απαραίτητη εταιρική ταυτότητα.
Η έγχρωμη TFT οθόνη προβάλλει με ευκρίνεια όλες τις χρήσιμες πληροφορίες για τη λειτουργική κατάσταση του ΜΤΧ, με μεγάλες και ευανάγνωστες ενδείξεις, αλλά και αυτόματη προσαρμογής μέρας/νύχτας ανάλογα με τις φωτιστικές συνθήκες του περιβάλλοντος. Διαθέτει επίσης δυνατότητα διασύνδεσης με το κινητό του αναβάτη σε συνεργασία με την αντίστοιχη εφαρμογή, με επιλογές για προβολή του κινητού στην οθόνη (mirroring), πλοήγηση, διαχείριση κλήσεων και πολυμέσων, κλπ.
Το τιμόνι του ΜΤΧ 125 ακολουθεί τα μοτοσυκλετιστικά πρότυπα και εδράζεται σε καβαλέτα, προσφέροντας καλύτερη αίσθηση και μοχλό.
Τo ΜΤΧ 125 διαθέτει χειρόφρενο στα αριστερά χειριστήρια, που το καθιστά ιδιαίτερα πρακτικό κατά τη στάθμευση σε δρόμους με μεγάλη κλίση. Επιπλέον, οι μανέτες των φρένων είναι ρυθμιζόμενες σε τέσσερις θέσεις, κάτι που αποτελεί ιδιαίτερα σπάνιο χαρακτηριστικό στην κατηγορία.
Οι διακόπτες και τα χειριστήρια διακρίνονται για την ποιοτική κατασκευή τους, αλλά και για τον εργονομικό και λειτουργικό σχεδιασμό τους.
Το τελικό της εξάτμισης ακολουθεί τις σχεδιαστικές γραμμές του υπόλοιπου συνόλου, συνεισφέροντας στο δυναμικό χαρακτήρα του ΜΤΧ 125.
Κάτω από τη σέλα μπορεί να φιλοξενηθεί ένα κράνος τύπου jet, καθώς και διάφορα μικροαντικείμενα του αναβάτη.
Χρήσιμη σημείωση: Κάθε όχημα θα πρέπει να χρησιμοποιείται με τις σχάρες και τις χειρολαβές οι οποίες έχουν συναρμολογηθεί από το εργοστάσιο και η χρήση τους τυγχάνει εγκρίσεων τύπου.
Η χρησιμοποίηση aftermarket σχαρών τροποποιούν τον σχεδιασμό του οχήματος.
Τα οχήματα μπορεί να διαφοροποιηθούν από τον κατασκευαστή χωρίς ειδοποίηση. Οι φωτογραφίες που εμφανίζονται στο site μπορεί να διαφέρουν σε λεπτομέρειες. Παρακαλούμε ενημερωθείτε από το δίκτυο συνεργατών της QJMOTOR για τις τελευταίες εξελίξεις στα τεχνικά χαρακτηριστικά και τις προδιαγραφές των οχημάτων.