SRK 921

Γυμνή, αιχμηρή, αληθινή

Αναμένεται: Μάρτιος 2026

9.950 €

Στην τιμή δεν συμπεριλαμβάνονται
μεταφορικά και έξοδα πινακίδας

Xαρακτηριστικά

✓ 4-Κύλινδρος, 16V DOHC κινητήρας
✓ Ισχύς 128 PS στις 10.000 rpm
✓ Ροπή 93 Nm στις 8.000 rpm
✓ Ηλεκτρονικό γκάζι (Ride by Wire)
✓ Συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης
✓ Quickshifter (Up/Down)
✓ Cruise Control

✓ Υποπλαίσιο αλουμινίου
✓ Ψαλίδι μονόμπρατσο αλουμινίου
✓ Χυτές ζάντες ελαφρού κράματος
✓ Πλήρως ρυθμιζόμενο USD πιρούνι Marzocchi
✓ Πίσω Monoshock ρυθμιζόμενο με μοχλικό και εξωτερικό δοχείο αζώτου
✓ Ρυθμιζόμενο σταμπιλιζατέρ τιμονιού Marzocchi
✓ Ρυθμιζόμενο ύψος ουράς

✓ Ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες Brembo
✓ Ακτινικές τρόμπες Brembo
✓ Cornering ABS
✓ TCS με γρήγορη επιλογή απενεργοποίησης
Pirelli Diablo Rosso IV ελαστικά

✓ TFT Οθόνη
✓ Bluetooth και Wi-Fi Συνδεσιμότητα
✓ Dash Cam
✓ Σύστημα TPMS
✓ Full-LED Φώτα
✓ Θερμαινόμενα γκριπ
✓ Θερμαινόμενη σέλα

✓ Ρυθμιζόμενες μανέτες
✓ Καθρέπτες bar-end
✓ Προστατευτικά μανέτας
✓ Κρυφά αναδιπλούμενα μαρσπιέ συνεπιβάτη

SRK 921
Γυμνή, αιχμηρή, αληθινή

Η QJMOTOR SRK 921 φέρνει στο δρόμο την ουσία του RAW performance – ωμή δύναμη, άμεση απόκριση και μηχανολογική τελειότητα.
Ο τετρακύλινδρος κινητήρας των 921cc, οι πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Marzocchi και η κορυφαία πέδηση Brembo συνθέτουν μια naked μοτοσυκλέτα που αποδίδει με ακρίβεια και συναίσθημα.
Με Ride-by-Wire, Quickshifter, Cornering ABS και Dash Cam, η SRK 921 ενώνει ισχύ και τεχνολογία, κρατώντας τον ατόφιο χαρακτήρα της.

Φωτισμός με ταυτότητα

Με σχεδίαση που μαγνητίζει στο σκοτάδι, η SRK 921 επιβάλλεται πριν καν ξεκινήσει. Το εμπρός φωτιστικό σώμα θυμίζει μάτια αρπακτικού. Τα DRL, με υπογραφή δύο αιχμηρών τόξων, πλαισιώνουν τους διπλούς προβολείς και δίνουν δυναμικό βλέμμα. Το πίσω φωτιστικό σε σχήμα «U», με έντονο τρισδιάστατο εφέ και ομοιόμορφη κόκκινη διάχυση, χαρίζει μία από τις πιο αναγνωρίσιμες και εντυπωσιακές ουρές στα naked. Κάθε λεπτομέρεια, από τη σχεδίαση των προβολέων έως την ένταση του φωτισμού, υπηρετεί την τεχνολογία και την αισθητική.

Τετρακύλινδρη καρδιά

Ο τετρακύλινδρος κινητήρας των 921 cc αποδίδει 128 PS στις 10.000 rpm και 93 Nm στις 8.000 rpm, προσφέροντας δυναμικές επιδόσεις και άμεση απόκριση. Το Ride-by-Wire μεταφράζει κάθε εντολή σε ακαριαία επιτάχυνση, ενώ το Quickshifter (up/down) προσφέρει ταχύτερες, ομαλές αλλαγές χωρίς συμπλέκτη. Το Cruise Control βελτιώνει την εμπειρία ταξιδιού και ο συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης κρατά ελεγχόμενα τα κατεβάσματα, σε sport ή καθημερινή χρήση.

TFT οθόνη – πληροφορία με μια ματιά

Έγχρωμη TFT με καθαρή προβολή: συνδεσιμότητα Bluetooth/Wi-Fi, Cruise Control, TCS, TPMS εμπρός/πίσω (πίεση & θερμοκρασία). Trip computer με ταχύμετρο, στροφόμετρο, TOTAL/Trip A/Trip B, στάθμη καυσίμου, θερμοκρασία ψυκτικού και ώρα. Ενδείξεις για θερμαινόμενα γκριπ και θερμαινόμενη σέλα.

Κρυφές λεπτομέρειες. Ξεκάθαρη ταυτότητα.

Το διπλό τελικό κάτω από την ουρά αποτελεί φυσική συνέχεια του πίσω φωτιστικού.
Κρυφά, αναδιπλούμενα μαρσπιέ συνεπιβάτη ενσωματώνονται στο κάτω τμήμα των τελικών και «χάνονται» όταν δεν χρησιμοποιούνται. Συνδυασμός αισθητικής και λειτουργίας που υπογράφει την SRK 921.

Θερμαινόμενη σέλα

Η διαιρούμενη σέλα ακολουθεί τη γεωμετρία της ουράς και ενισχύει το συνολικό design. Αντιολισθητικό κάλυμμα για σταθερότητα, ύψος 835 mm που ταιριάζει στα περισσότερα αναστήματα και θερμαινόμενη λειτουργία για άνεση στο κρύο χωρίς να αλλοιώνεται ο σπορ χαρακτήρας της SRK 921.

Ρεζερβουάρ με αιχμηρές γραμμές

Αιχμηρές επιφάνειες και εργονομικές εγκοπές στο ρεζερβουάρ 15,5 L προσφέρουν σίγουρο κράτημα στα γόνατα και ελευθερία κίνησης. Η στενή «μέση» διευκολύνει τους ελιγμούς, ενώ η υπογραφή RAW τονίζει τον δυναμισμό.

Πλήρως Ρυθμιζόμενο Monoshock με δοχείο αζώτου

Monoshock με μοχλικό και εξωτερικό δοχείο αζώτου για σταθερή απόσβεση και αντοχή στη σκληρή χρήση. Πολλαπλές ρυθμίσεις προφόρτισης και απόσβεσης προσαρμόζουν τη συμπεριφορά στα δεδομένα του αναβάτη και της διαδρομής. Η ρύθμιση ύψους ουράς μεταβάλλει τη γεωμετρία — πιο άμεσες αλλαγές κατεύθυνσης ή αυξημένη σταθερότητα.

Σετάρισμα υψηλής ακρίβειας

Μπροστά, το πλήρως ρυθμιζόμενο USD Marzocchi (προφόρτιση, συμπίεση, επαναφορά) συνεργάζεται με διπλούς δίσκους 320 mm και τετραπίστονες ακτινικές Brembo (4ר30) με ακτινική τρόμπα για άμεση, προοδευτική πέδηση. Το διπλό σύστημα ψύξης — μεγάλο ψυγείο νερού και ξεχωριστό ψυγείο λαδιού — διατηρεί σταθερή θερμοκρασία ακόμη και σε επίμονη σπορ χρήση.

Σταμπιλιζατέρ τιμονιού Marzocchi

Ρυθμιζόμενο σταμπιλιζατέρ που περιορίζει ταλαντώσεις σε υψηλές ταχύτητες ή σε ανωμαλίες, βελτιώνοντας την αίσθηση ελέγχου σε φρενάρισμα και έξοδο στροφής.

Προστατευτικά μανέτας

Εργοστασιακά προστατευτικά για λεβιέ φρένου/συμπλέκτη που αποτρέπουν επαφές και τυχαία πατήματα. Στιβαρή κατασκευή, καθαρή ενσωμάτωση στη σχεδίαση.

TCS με άμεση απενεργοποίηση

Αφιερωμένος διακόπτης TCS στο δεξί χειριστήριο για γρήγορη εναλλαγή on/off λειτουργίας. Με ένα πάτημα επιλέγεις την ενεργοποίησή του σε χαμηλή πρόσφυση ή την απενεργοποίησή του για πιο σπορ οδήγηση.

Έξυπνα χειριστήρια

Πολυδιακόπτης με joystick (UP/DOWN/LEFT/RIGHT/ENT) για γρήγορη πλοήγηση στην TFT, άμεση πρόσβαση στο Cruise Control (SET/RES) και αφιερωμένα πλήκτρα για θερμαινόμενα γκριπ και θερμαινόμενη σέλα. Η εργονομική διάταξη επιτρέπει ακριβείς επιλογές ακόμη και με γάντια.

Bar-end καθρέπτες

Τοποθετημένοι στα άκρα του τιμονιού καθρέπτες για καθαρό οπτικό πεδίο πίσω από τους ώμους. Η ρυθμιζόμενη βάση για ακριβή τοποθέτηση και ο αεροδυναμικός βραχίονας περιορίζει τους κραδασμούς και διατηρεί σταθερή εικόνα.

Χρήσιμη σημείωση: Κάθε όχημα θα πρέπει να χρησιμοποιείται με τις σχάρες και τις χειρολαβές οι οποίες έχουν συναρμολογηθεί από το εργοστάσιο και η χρήση τους τυγχάνει εγκρίσεων τύπου.
Η χρησιμοποίηση aftermarket σχαρών τροποποιούν τον σχεδιασμό του οχήματος.

Τα οχήματα μπορεί να διαφοροποιηθούν από τον κατασκευαστή χωρίς ειδοποίηση. Οι φωτογραφίες που εμφανίζονται στο site μπορεί να διαφέρουν σε λεπτομέρειες. Παρακαλούμε ενημερωθείτε από το δίκτυο συνεργατών της QJMOTOR για τις τελευταίες εξελίξεις στα τεχνικά χαρακτηριστικά και τις προδιαγραφές των οχημάτων.

Τα χαρακτηριστικά της έκδοσης EURO5+ δεν έχουν οριστικοποιηθεί. Οι πληροφορίες ενδέχεται να διαφέρουν από το τελικό προϊόν, με την τελική επιβεβαίωση να γίνεται κατά την πρώτη παραλαβή στη χώρα μας.